Friday, January 28, 2011

你们的要求很过分


你们要皇委会我给你
但你们也要真相就很过分了

你们要真相我或者也勉强给你
但你们要将真凶绳之以法就很过分了

你们要我支持昔华团诉求我给你
但你们要我履行诉求就很过分了

你们要糖果我给你
但你们要求分享国家财富就很过分了

你们要言论自由我给你
但你们要我不关掉网络媒体就很过分了

你们要走上街头我给你
但你们不要镇暴队水龙头就很过分了

你们不要冬寒我也无条件给你
但你们要求春暖就很过分了

你们要水落石出我可以给你
但你们要我去探访蒙古女郎就很过分了

总结两句:
你们的要求都很过分
你们没有的要求也很过分。

2 comments:

明安 said...

你们要继续执政我给你,但是你要我们手上的一票就太过份了。

Dr. Neo said...

You treat me as 2nd or 3rd class citizen is already a matter of fact, you want to continue treating my children as 2nd or 3rd class citizen, that is really really too much.

You let the country degenerate below Singapore and Korea since independence is also a matter of fact, but you want to continue bringing our country to Holland is ridiculously too much.