Saturday, December 20, 2014

我为巫统服务


土权说:我为巫统服务
ISMA说:我为巫统服务
警察说:我为巫统服务
法官说:我为巫统服务
选委会说:我为巫统服务
马华和民政争先恐后说:我为巫统服务
华总气吁喘喘从关中赶来说:别漏了我,我为巫统服务
那份庆祝周年庆庆祝了很久,为华社发声发到声音沙哑的华文报说:
我为巫统服务
巫统说:我为国家服务
(国家能说什么?
除了穷一生,倾囊相报)

2 comments:

Anonymous said...

更好笑的。。。很多义愤填胸的所谓华人有识之士天天都在希望(?)会有第三势力的崛起来平衡?总有一天?真蒙昧之极!

Anonymous said...

UMNO is a political party
He is the taiko of political front
He is the Government and government represented by him
The rest of his members merely act as seconders

The party has been established for more than 58 years
And administered the country since then
Yet continue to claim lost of this and that
Who should be blame of its shadow fighting

A Parent